Перейти до головного
Перейти в головне навігаційне меню
Перейти на нижній колонтитул сайту
Open Menu
Вісник Полтавського державного аграрного університету. Серія «Економiка, управлiння та фiнанси»
Головна
Поточний випуск
Архіви
Редакційна колегія
Про журнал
Редакційна етика
Відкритий доступ
Політика щодо плагіату
Порядок рецензування
Розгляд інформації та звернень
Авторам
Умови публікації
Вартість публікації
Авторські права
Контакти
Пошук
Увійти
Головна
/
Архіви
/
№ 3 (2025): Вiсник Полтавського державного аграрного унiверситету. Серiя «Економiка, управлiння та фiнанси»
№ 3 (2025): Вiсник Полтавського державного аграрного унiверситету. Серiя «Економiка, управлiння та фiнанси»
Опубліковано:
2025-09-18
Весь випуск
ТИТУЛЬНА СТОРІНКА
ЗМІСТ
Статті
УПРАВЛІННЯ КОМПЕТЕНТНОСТЯМИ ПЕРСОНАЛУ ПІДПРИЄМСТВА В УМОВАХ ЦИФРОВИХ ЗМІН
Наталія Чернікова, Олег Жадан, Олег Пінченко
3-11
PDF
ІННОВАЦІЇ ЯК ІНСТРУМЕНТ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ КОНКУРЕНТНИХ ПЕРЕВАГ СУЧАСНОГО ПІДПРИЄМСТВА
Тимур Іщейкін, Віктор Завгородній, Наталія Мошенець
12-18
PDF
РОЗРОБКА ОРГАНІЗАЦІЙНО-ФУНКЦІОНАЛЬНОЇ МОДЕЛІ УПРАВЛІННЯ КАДРОВИМ ПОТЕНЦІАЛОМ ПІДПРИЄМСТВА НА ОСНОВІ ЗАСТОСУВАННЯ ІТ-ІНСТРУМЕНТІВ
Дмитро Дячков, Володимир Ткаченко, Олена Пальчук
19-26
PDF
РОЗВИТОК ВИННОГО ТУРИЗМУ У КРАЇНАХ ЦЕНТРАЛЬНОЇ ЄВРОПИ
Пауліна Колісніченко, Магдалена Гурська, Поліна Гомон
27-32
PDF
ІНТЕГРАЦІЯ ІНСТРУМЕНТІВ ПОДАТКОВОГО РИЗИК-МЕНЕДЖМЕНТУ В ДОГОВІРНУ ПОЛІТИКУ ПІДПРИЄМСТВ
Петро Перерва, Ольга Лега, Ігор Сіренко
33-42
PDF
ОБЛІК ЯК ІНСТРУМЕНТ ФОРМУВАННЯ ЕКСПЕРТНОЇ ОЦІНКИ ЗБИТКІВ УКРАЇНСЬКИХ ПІДПРИЄМСТВ В УМОВАХ ВІЙНИ
Станіслав Василішин, Наталія Канцедал, Ольга Лега
43-52
PDF
СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ ТА ОЦІНЮВАННЯ ЕКОНОМІЧНОГО ПОТЕНЦІАЛУ ПРОМИСЛОВОГО ПІДПРИЄМСТВА В УМОВАХ КРЕАТИВНОЇ ЕКОНОМІКИ
Тетяна Кобєлєва, Петро Перерва
53-59
PDF
МАРКЕТИНГОВА КОНЦЕПЦІЯ КЛАСИФІКАЦІЇ КЛІЄНТІВ
Дмитро Пархоменко, Алла Бондаренко, Микола Зось-Кіор
60-72
PDF
ВПЛИВ КЛЮЧОВИХ АСПЕКТІВ НЕСТАБІЛЬНОСТІ ГЛОБАЛЬНОГО СЕРЕДОВИЩА НА СТРАТЕГІЮ РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВА
Альона Пляскіна, Поліна Овчаренко
73-77
PDF (English)
ЕКОНОМІКО-МАТЕМАТИЧНИЙ ПІДХІД ДО ВИМІРЮВАННЯ ВПЛИВУ МАРКЕТИНГОВИХ АКТИВНОСТЕЙ З ФОКУСОМ НА ПРОМОАКЦІЇ
Ірина Шевченко, Вікторія Сосна
78-84
PDF
ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ РЕГУЛЮВАННЯ ВЗАЄМОДІЇ БАЗОВИХ ІНСТИТУТІВ НАЦІОНАЛЬНОЇ ЕКОНОМІКИ
Каріна Дзеверіна, Олена Танчик
85-92
PDF
ФОРМУВАННЯ НАПРЯМІВ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ УПРАВЛІННЯ СТРАТЕГІЧНИМИ ЗМІНАМИ НА ОСНОВІ ВВЕДЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ СКЛАДОВОЇ ДЛЯ ПОСИЛЕННЯ АДАПТАЦІЙНИХ МОЖЛИВОСТЕЙ ПІДПРИЄМСТВ АГРОБІЗНЕСУ
Марія Багорка, Ольга Кривко, Даріна Строєва
93-100
PDF
ВПЛИВ ДЕРЖАВНОЇ ПІДТРИМКИ ТА РЕГУЛЯТОРНОГО СЕРЕДОВИЩА НА ІННОВАЦІЙНУ ДІЯЛЬНІСТЬ В УКРАЇНІ
Поліна Пащенко, Іван Зось-Кіор, Антон Маковецький
101-106
PDF
КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ – ЯК ЗДАТНІСТЬ АДАПТУВАТИСЯ, А НЕ ПЕРЕМАГАТИ
Олена Вараксіна, Ілля Бархатов, Євгеній Боцула
107-113
PDF
Мова
English
Українська
vcheni
catalog
StrikePlagiarism